Általános Szerződési Feltételek

Kérjük, hogy amennyiben Ön felhasználója, illetve vásárlója kíván lenni a Dr. Organic weboldalnak (http://www.drorganic.co.hu) figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben tudomásul veszi és elfogadja az alábbi szerződési és szállítási feltételeket!
A weboldalunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdésekben Ügyfélszolgálatunk készséggel rendelkezésére áll.
Telefonos ügyfélszolgálat: 06-1- 205-3024 (Munkanapokon 10-14 óráig)

1. Üzemeltető adatai

Cégnév: Presto Pilot Kft.
Székhely: 1117 Bp. Budafoki út 111-113.. Magyarország
Telephely: 1117. Bp. Budafoki út 111-113. Magyarország
Levelezési cím: 1117 Bp. Budafoki út 111-1113. Magyarország
Bankszámlaszám: 10300002-20247418-77083285.

Adószám: 10417603-2-43
EU adószám: HU10417603

Cégjegyzékszám01-09-070022
A nyilvántartó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Kereskedelmi tevékenység bejelentési száma: 464-1-E/2010 (nyilvántartási szám)
A nyilvántartó jegyző: Dr. Filipsz Andrea
Tevékenység gyakorlásának hatósági engedély száma: V-314-6/2007

E-mail: info@drorganic.co.hu
Telefon: 061-205-3024

A tárhely-szolgáltató neve: ELIN.hu Informatikai Szolgáltató és Tanácsadó Kft.
A tárhely-szolgáltató címe: 9024 Győr, Déry T. u. 11.
A tárhely-szolgáltató e-mail címe: info@elin.hu
A tárhely-szolgáltató weboldala:  www.elin.hu

2. Vásárlás, szerződés

Vásárlás menete
A termék kiválasztásához és megrendeléséhez nem szükséges regisztrálnia. Az egyes termékek
oldalán találhat a termékekhez kapcsolódóan bővebb információt. Az Üzemeltető korlátozhatja,
hogy egyes termékekre egyszerre mekkora mennyiségben adható le rendelés.

Személyes adatai megadása
Ön vásárláskor megadja adatait és ezzel fogadja, hogy a Presto Pilot Kft. a nevét és e-mail címét felhasználva termékeit és szolgáltatásait népszerűsítő leveleket küldjön, illetve, hogy a megadott adatait e célból kezelje. Ennek során vezeték és keresztnevét, e-mail címét, lakcímét és telefonszámát rögzítjük.

Szállítás
FONTOS! Az ingyenes szállítás a csomag egyszeri kiküldését foglalja magába. Amennyiben a
rendelésed nem veszed át és visszaérkezik hozzánk, úgy a csomagot kizárólag a szállítási költség
újbóli (előre elutalása után) tudjuk csak kiküldeni.

Fizetés
Utánvéttel, házho

zszállításkor, készpénzben.

Házhoz szállítás várható teljesítése
A rendeléseket maximum 12 munkanapon belül tudja teljesíteni. A csomagok feldolgozása és
kézbesítése a hét minden munkanapján folyamatosan történik.
Cégünk több futárszolgálat segítségével juttatja el a csomagot vásárlóihoz, ezért előfordulhat,
hogy forgalmasabb időszakokban (Pl: karácsony) a kiszállítás ideje a szokásostól eltérően pár
napot csúszik.

FONTOS!

A vásárlást csak akkor tudjuk regisztrálni, ha a vásárló a megrendelő űrlapon található mezőket
maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a folyamat közben felmerülő
technikai problémákért a drorganic.co.hu weboldal felelősséget nem vállal.

Adatbevitel
Az alábbi adatok megadása szükséges a rendelése leadásához: vezeték- és keresztnév, e-mail
cím, telefonszám; számlázási cím (közterület, település, irányítószám), szállítási cím (közterület,
település, irányítószám).

Visszaigazolás
Az elküldött rendelési ajánlat megérkezéséről egy automatikus visszaigazoló levelet küldünk az
Ön e-mail címére, amely tartalmazza a megrendelés adatait. A visszaigazolás legkésőbb az
ajánlat megérkezését követő 48 órán belül megérkezik a megadott e-mail címre. Amennyiben a
visszaigazolás az ajánlat megérkezésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg Önhöz, vagy
az Üzemeltető nem fogadja el az Ön ajánlatát, az ajánlat tartalma a továbbiakban nem köti Önt.

3. Árak

A termék/szolgáltatás mellett feltüntetett árak bruttó árak, az általános forgalmi adót is
tartalmazzák. A termékek vételára ugyanakkor nem tartalmazza a kiszállítás költségét, amely
azonban a rendelést összesítő oldalon feltüntetésre kerülnek.

4. Szállítási határidő és díjak

Megrendeléseit a DPD Futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése és kiszállítása
munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban történik. Kérjük, hogy rendeléskor munkaidőben,
azaz 8-17 óra között elérhető kiszállítási címet és telefonszámot szíveskedjen megadni. Kérjük,
vegye figyelembe, hogy szállítási címként nem adható meg postafiók!

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden
költséget tartalmaz.  A számlát a csomagjával együtt küldjük. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a
futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a csomagoláson ill. a termékeken észlelt
sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Reklamációját így tudjuk
érdemben kezelni.

Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk a DPD
jegyzőkönyv ellenében díjmentesen kicseréli. Kérjük, hogy a hibás terméksérülés tényét az
átvételt követő 3 napon belül jelezze ügyfélszolgálatunkon.

Fontos!

Ha szállítási címként munkahelyi címet jelöl meg, kérjük, mindenképpen tüntesse fel a cég és a
kiegészítő cím adatokat a Megjegyzés rovatban. Ha a megadott szállítási címen az ajtón
(névtáblán vagy kapucsengőn) nem a Megrendelő neve szerepel, kérjük, írja be a megjegyzés
rovatba az ajtón (névtáblán vagy kapucsengőn) látható nevet is.

Ezek a kiegészítő információk lényegesek a csomag kézbesítésének szempontjából, ezért kérjük,
fordítson kellő figyelmet a pontos szállítási adatok megadására! A futárszolgálat kétszeri
kézbesítést kísérel meg. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük.

5.  Elállás, termékcsere

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.)
Korm. rendelet értelmében Ön – a rendeletben meghatározott kivételekkel – 14 napon belül
jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől.
Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó
nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.
Az Üzemeltető a Vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő
harminc napon belül visszatéríti.
A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban
felmerült költségeket. A Vásárlót ezen felül egyéb költség nem terheli. Olyan zárt csomagolású
termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása
után nem küldhető vissza – így a natúrkozmetikai alapanyagok és higiéniai termékek -, kizárólag
általunk is elismerten bontatlan csomagolásban.
Amennyiben élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti ügyfélszolgálati
elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés
alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén
feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését.
A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk
címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a
Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában
átvenni!

6. Panasztétel

Amennyiben fogyasztói panaszának rendezésével nem elégedett, jogosult a cégünk székhelye
szerint illetékes Budapesti Békéltető Testület elé vinni ügyét.

Lehetősége van ezen kívül az elsősorban nemzetközi vitarendezésre kialakított, az Európai
Unióból bárhonnan elérhető módon a neten rendelt árucikkel vagy szolgáltatással kapcsolatos
vitáját elektronikusan bejelenteni, ha a fogyasztó kérését elutasította vállalkozásunk vagy arra
nem válaszolt.
Ezen vitarendezés során a békéltető testülettel a párbeszéd végig a világhálón folyik és a
megoldásra irányuló ajánlatukat is így adják meg.
Önnek mint fogyasztónak regisztrálnia kell magát az Európai Bizottság rendszerében, az alábbi
linkre kattintva: link
Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát az online békéltető honlapon
keresztül, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr. Ehhez szükséges megadni cégünk mint a
vitával érintett cég adatait és további néhány információt – pl. hogy mi a kifogás a terméket vagy
szolgáltatást illetően, mekkora összeget fizetett ki; szükséges bizonyítékokat is csatolni (pl. banki
kivonat, megrendelés visszaigazolása.