Seprűvénás lábápoló krém bio méhpempővel

A formula bio méhpempőt, vörös pálmamoszat kivonatot, vadgesztenyét, aloe verát, sheavajat, vörösherét, hangát, propoliszt, valamint cédrusfából, citromból, muskátliból, pacsuliból, keserűnarancsból és szantálfából nyert illóolajat tartalmaz. Az egyedi összetételű krém jótékonyan hat a felszíni visszerekre és ápolja a fáradt, nehéz érzetű lábakat. Erősíti az érfalakat, javítja a vérkeringést, sugárzóbbá teszi a bőrt és segít kevésbé észrevehetővé tenni a nem szép látványt nyújtó felszíni visszereket.

Aqua (water), Glycerin, Cetearyl alcohol, Dicaprylyl ether, Caprylic/capric triglyceride, Olus oil, Palmaria palmata extract, Glyceryl stearate, Cetearyl glucoside, Sodium stearoyl glutamate, Xanthan gum, Butrospermum parkii (Shea butter), Royal Jelly extract, Propolis extract, Parfum*, Juniperus virginiana (cedarwood) oil, Citrus medica limonum (lemon) peel oil, Pelargonium graveolens (geranium) oil, Pogostemon cablin (patchouli) oil, Citrus aurantium amara (bitter) orange leaf oil, Santalum album (sandalwood) oil, Aesculus hippocastanum extract (and) maltodextin (and) silica, Dehydroacetic acid, Benzyl alcohol, Citric acid, Sodium benzoate, Potassium sorb ate, Citronellol, Hexyl cinnamal, Hydroxycitronellal, Limonene. *Natural and food grade

A legjobb eredményhez naponta 2-szer masszírozza be az érintett területekre.

A természetes eredetnek köszöhetően a termék színe és állaga kiszerelésenként változhat. Ez a termék minőségét nem befolyásolja.